Amikor majdnem apa lettem

2010.11.23. 20:14 | neovok | Szólj hozzá!

Igen, emlékszel az előző sztroyra! Ez annak a csúnya lezárása. Biztos hallottál már arról, hogy a szerelem néha bolonddá tesz. Itt is valami hasonló dolog történt.


Elmeséltem, hogy mi történt velünk, amíg együtt voltunk. Én épp a kollégiumban voltam és a Káosz-napok nevű rendezvényt bonyolítottuk le a KOB-osokkal. A KOB teljes neve: Kollégiumi Bizottság! A kollégiumban lakók életét és annak színvonalát próbáljuk szinten tartani „Mindent a kollégistákért” címszó alatt! Szeretem ezt a munkát.
Már túl voltam Beán és készen álltam arra, hogy bárkivel összejöjjek és éljem az életem. A rendezvény harmadik napján szokásomhoz híven fényképeztem az embereket! Épp Dzsörzé bál volt. Nagy hagyomány a SZIE-ABK-n! Retro ruhákat húzunk magunkra a világ 60-70-80-as évek slágereire ropjuk a táncot! Épp ott voltam a tömegben, és ahogy oldalra tekintettem…
Azt mondják, hogy nagyon ritka eset a tömegben meglátni és megszeretni valakit! Hihetetlen! De így történt! Ott ült oldalt a tánctérnek, és ahogy rátekintettem, egy olyan mosollyal üdvözölt, melyet az ember csak álmaiban láthat! De ez egy másik sztory!

A Káosz-napok után hazamentem a családomhoz és egy – komolyan mondom, ordítottam dühömben – olyan hírt kapok Beától, hogy Ő terhes! Lehetetlennek tartottam, de nem a józan ész, hanem az elborultság győzött nálam! Le akartam zárni a kapcsolatot, megláttam egy meseszép lányt és még egy ilyennel is keresztbe tesz nekem! Elmondta, hogy mik a tünetei, hogy hányik mindentől, lefogyott és még a menstruációja is leredukálódott 3 napra! Hmm…, magyarázok! Szakításunk óta hányt, akkor kezdett lefogyni és rengeteget idegeskedett! Nem evett semmi! Ha valaki terhes, akkor az ilyen tüneteknek hamarabb kellene jelentkeznie! Én egyszerűen azt mondom, hogy gyomor ideg! Ráadásul a nagyanyja szerint tutira terhes, mert ő is így volt annak idején!

Találkoztunk Gyöngyösön és elborultan megmagyaráztam, hogyha mégis terhes, akkor sem kell sem Ő sem a gyerek! Vetessük el, állok minden csekket!
Mondtam neki, hogy vegyen terhességtesztet, de Ő nem, mert egyszer hazudott neki, inkább vár egy hetet, hogy a saját orvosa megvizsgálja! Kicsit elgondolkodtam magamban! Ha nő lennék és szakítok a párommal és nem akarok gyereket, akkor minden alkalmat megragadok, hogy biztató eredményt kapjak!

A koliba visszatérve nem tudtam kihez forduljak! Ki kellett magamból beszélnem, így benyitottam két drága szervezetis csajhoz azzal a mondattal, hogy:

-Lehet, hogy apa leszek!

Azok a szemek, ahogy rám meredtek! Elhívtam Anitát, hogy sétáljunk már egy kicsit, mert meg kell nyugodnom! Végül sikerült egy picit! Amiket mondott, azok megnyugtattak! Köszönöm neki, hogy meghallgatott. Bármikor lehet rá számítani! De, hogy pontot próbáljak tenni a vasárnap végére, el kellett mennem sörözni! Senki nem jött, így egy magam kiültem a kocsma teraszára! Csak gondolkodtam és merengtem! Nekem nem lehet gyerekem! Nem érek rá az ilyenre még most!
Később jött egy pár kollégista csajszi! Ők is szomjasak lehettek. Bementek, Én pedig társalogtam tovább a sörömmel és halomra szívtam a cigarettát! Majd meglepő módon kiült mellém az a csajszi, akit a Káosz-napok-on láttam meg! Annyira jól esett vele beszélgetni! Teljesen elterelte a gondolataimat! Egy igazi kis szeretni való. Róla majd többet is mesélek, mert Ő egy külön sztory!
Egész héten rágnom kellett volna magam a dolog miatt, de voltak mellettem épp elegen, hogy segítsenek józanul gondolkodni! Végül eljött a várva várt péntek! Nem terhes! Bőven elég mondat volt ahhoz, hogy lezárjam ezt a kapcsolatot!

A péntek óta sokkal szabadabb vagyok! Ezzel a lánnyal csak problémáim voltak, de egy pár fontos dolgot megtanultam tőle! Az egyik az, hogy ha óvszer nélkül csinálod, egy ilyen mondattal az őrületbe tudnak kergetni! A másik pedig az, hogy ha egy kapcsolat kezd elromolni, az el is fog! Főleg, ha nem vagy szerelmes! Végül pedig csak annyit, hogy bajban ismerszik meg, hogy kik az igazi barátaid!

A bejegyzés trackback címe:

https://jozsefjanka.blog.hu/api/trackback/id/tr192468781

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása