A tömeg végén egy mosoly

2010.12.03. 21:54 | neovok | Szólj hozzá!

Vannak olyan mondások, hogy: „Meglátni és megszeretni”, „Szerelem első látásra”! Voltál már úgy, hogy valakit egy pillanat alatt megszerettél? Van egyáltalán ilyen, hogy valakit a tömegben meglátsz, és egyből érzed, hogy Ő kell neked? A szemed nem tudod levenni róla? Van-e egyáltalán valamiféle hatás, mely olyan érzéseket vált ki belőled, melyek hasonlítanak a szerelemhez? Furcsa kimondani, de megtörtént velem életemben először, hogy egy lányt egy messziről küldött mosolyáért szerettem meg!

Már utaltam rá előző sztorymban! Ő az, akit a Káosz Napok 3. napi buliján megláttam a táncoló tömeg végén! Bea után úgy indultam neki az életnek, hogy nem kell tartós kapcsolat, csak futókalandok sorozata, de minden megváltozott! Ott álltam a tömegben és épp fotóztam a retó ruhákba bújt táncoló egyetemistákat, mikor oldalra néztem! Ott ült az ablaknál! Pont rám nézett és mosolyogva üdvözölt! Annál szebb és elbűvölőbb arcot még soha nem láttam…,nem bírod elképzelni!
A szíven akkorát dobbant! Semmi más nem érdekelt ezek után, csak hogy a közelébe férkőzhessek. Kerestem is az este, attól féltem, hogy felment aludni a szobájába és a”Buliban megismerlek” egyszerű téma nem fog rajtam segíteni, de megtaláltam! A legjobb formám adtam és még whiskyt kólával is adtam neki és a barátnőinek! Majd a buli vége felé ott kellett hagynia, hisz ment aludni, nekem pedig dolgom volt, hisz a KOB rendezte a 3 napos tortúrát.

Egész este csak rá gondoltam, és arra, hogy hogyan tudnék vele újra találkozni! Ezen a hétvégén történt a Beás dolog, hogy talán apa leszek! Igazából két probléma bántott! Az, hogy találtam valakit, akivel szeretnék komoly kapcsolatot létrehozni, de nem lehet, mert Beát még nem tudtam kizárni az életemből. A másik pedig az „apás” dolog! A vasárnapi esetet már leírtam, de az a beszélgetés vele olyan volt, mint egy feloldozás! Magától leült mellém és éreztem, hogy neki most meg kell nyílnom, hisz szeretném, ha megismerne! És valljuk be őszintén, ha valakinek kiöntöd bánatodban a szíved, végig hallgatja és ráadásul segít is abban, hogy könnyebb legyen, akkor kettőtök közt nem halott az-az ügy, hogy legközelebb ne tudjatok valamiről beszélgetni! Beának köszönhetően kettőnk közt megvolt az első lelkizős csevej! Közben róla is megtudtam egy-két szerelmi sztory darabkát!

Az este után elhatároztam, hogy nekem ez a lány kell! Nem ismerem, de olyan vonásai vannak, melyeket régóta keresek egy nőben! Nem emberenként egy-egy tulajdonság, benne az összes egyben! Olyan Neo.centrikus-multifunkció! Vagyis, minden, ami érdekel, az egy helyen! Nem jutott eszembe semmilyen nagy ötlet, mellyel meghódíthatnám!

Nálunk, mint minden más suliban Gólyatánc van! Tudod, külön koreográfiára a gólyák előadnak valamilyen táncot (általában keringőt). Pont abban az időszakban voltunk! De adódott egy probléma. Kevés volt a táncos és ráadásul páratlanul is voltak! Volt, aki lemondta. Sokat agyalt rajta Anita. Róla már volt szó. Ő volt az, akit sétálni kellett vinnem, hogy nyugtasson meg, hogy nem lehetek apa! És beugrott! Fölkérem a csajszit, hogy legyen a párom a gólyatáncban! Hosszadalmas győzködés után Anita belement! Föl is hívtam drága kiszemeltemet, hogy elújságoljam neki, mit is szeretnék! Hát, habozott és sokat gondolkodott, de a végén tudod, mit válaszolt?

„Egyszer élünk”

Ez az egy mondat pont elég volt nekem! A tervem első része megvalósult! Jah, mi is volt a terv?
A Barbara projekt: mindenképp azt kellett elérnem, hogy ha akarunk, ha nem, akkor is találkoznunk kell! Erre megfelelő a gólyatánc. A következő az, hogy minél közelebb kerüljünk egymáshoz fizikailag. A megfelelő szó erre, a keringő! Ebben a táncformában fognod kell a hölgy kezét és derekát! Közel kerül az arcotok! Lépéseitek egymáshoz és a zenéhez kell igazítani. Egy bizonyos kapcsolat jön létre köztetek, melyben egyek lesztek! Közel kerültök a másik fizikai magánszférájához, és le is romboljátok, legalább a tánc erejéig, de ha bensőleg is közeledtek, azok a határvonalak teljesen összezsugorodnak, esetleg leomlanak!
Célkitűzésem az volt, hogy a Gólya bálig megszeressen! A táncpróbák úgy alakultak, ahogyan elképzeltem! Egyre közelebb és közelebb kerültünk egymáshoz. Ráadásul vele is tudtam aludni, ami számomra nagyon fontos, hisz imádom érezni, ha egy lány mellettem szuszog! Kellemes és megnyugtató érzés! Gyűlölök egyedül aludni és nem elhanyagolva a másik oldalt, a köztünk lévő kapcsolatot is építi! Spontán elhatározás volt! Azt mondtam neki, hogy a szobatársaim kizártak a szobámból és aludhatnék-e nála?! A válasz meglepő volt, hisz nem nagy gondolkodás után igent válaszolt! Mindkettőnknek furcsa volt az-az este, hisz izzottak a kérdések mindkettőnk feje fölött! Másnap be is vallottam neki, hogy hazudtam! Nem zártak ki, csak szerettem volna vele aludni! Mosolyogva fogadta a kijelentésem, így nem volt belőle probléma! Másodjára is vele aludtam azzal az indokkal, hogy a szobatársam csajozik! Ez részbe igaz is volt, de nem ez a lényeg, hanem az, hogy újra vele aludhattam! Többször már nem akartam, hisz elronthatok ezzel mindent! Egy nőnek azért hamar eszébe jut az, hogy ez csupán azért akar itt aludni, hogy valahogy gerincre vágjon és kész. De Én nem akartam, hogy ilyenre gondoljon!

Nagyon jól összebarátkoztunk! Megnézettem vele a kedvenc mesémet, a Kincses Bolygó-t, Ő pedig az Eredet című filmet! Mindkettőnknek tetszett a másik ajánlott mozija. És ahogy ez lenni szokott egy viszonylag zárt közösségben, elindultak a pletykák, de szép számban és verziókban bővelkedve. A hátunk mögött a kollégisták már össze is adtak. Sokan kérdezgették tőlem a barátaim közül, hogy akarok Én valami ettől a csajtól vagy valami? A nagyon közeli emberek tudták pontosan, hogy mit is szeretnék és mindenben segítettek és támogattak, csak hogy nekem összejöjjön!

Elérkezett a várva-várt Gólya bál! Előadtuk a táncot és boldog voltam! Végig Barbit néztem, és ahogy mosolygott abban a hófehér báli ruhában arany fürtjeivel…, emlékezetes pillanatok soka volt az a mindössze 6 parányi perc! Úgy volt tervezve, hogy rengeteget táncolunk, de az alkohol ereje rengeteg embert befolyásolt, így mi is úgy láttuk jónak, ha hazamegyünk a kollégium és alszunk! Édes volt, ahogy este hozzám bújt! Ritkán hallottam nőt horkolni, de jót mosolyogtam rajta! Na azért, nem a durva hangos horkolásra gondoltam, hanem arra kis halk, de a szuszogástól erősebb levegővételek sorozatára. Majd hajnali három körül kipattant a szeme és mindenképp fel kellett kelnünk, hogy megnézzük, a barátnői mit csinálnak! Meg is néztük őket. Majd pár perc után átment a szobájába, hogy hozzon magának kekszet! Vártunk rá, majd később kiderült, hogy pár jó barát kivitte a Vasutas nevű kocsmába - ami nincs messze a kollégiumtól – pizsamástól, mamuszostól! Ahogy ezt meghallottuk, gyorsan felöltöztünk és mentünk az ivóba, hogy megnézzük! Már a Vas ajtajában hallottuk, hogy valaki nevetve az ő nevét hangosan mondja! Na, mondom, jó helyen vagyunk! A kiscsaj történelmet írt! Egy csöndes kislány, akiből maximum azt nézed ki, hogy a plüssmacijával járkál mindenhová, ott ül a kocsmában, pizsamában! Belevaló csajszi!

És ilyenkor jön a kérdés ugye, hogy a tervem megvalósult-e? Bejött-e, amit elterveztem? Összejöttünk-e? A válasz az, hogy: nem! De az akarat ott volt mindkettőnkben! Úgy vágytam rá, mint Ő rám!
Kaptam egy jó ötletet, mely hirtelen eszembe sem jutott! Egy romantikus helyre vittem el, ami tökéletes arra, hogy megbeszéljük azt, ami régóta pezseg bennünk! Kivittem a kollégium tetőére, és innen mondhatom azt, hogy igen, mindent sikerült megbeszélnünk és együtt vagyunk! Ez az egy apróság kellett. Igaz, nem esett a hó – csak másnap -, de így is megfelelő volt a hangulat és a látvány!

És még egyszer ki kell hangsúlyoznom, hogy barátok nélkül az ember bizony nagyon nehezen jut egyről a kettőre! Szerencsém van, hogy olyan emberek vesznek körbe, kikre számíthatok! Nagyon nagy köszönet annak a 3 embernek (Anita,Niki,Ádám) - plusz egy valakinek, kit nem említhetek meg -, akik azon voltak, hogy nekem összejöjjön az, amire a legjobban vágyom!

Köszi, srácok!

Még mindig hihetetlen, hogy egy mosoly ennyire meg tudott változtatni. Azóta boldogabb vagyok, és rengeteg új dolog értelmet kapott! Tudom, hogy ahogy most Barbi olvassa ezt a sztoryt, jól esik neki tudni, hogy az Én szemszögemből hogyan is történtek az események…, és biztos vagyok benne, hogy most éppen mosolyog!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://jozsefjanka.blog.hu/api/trackback/id/tr92491675

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása